10.01.2012

1 urodziny bloga i Candy!!!

Witajcie:) 
Dacie wiarę, że równo rok temu napisałam pierwszy post na moim blogu??? 

Dla mnie to trudne do uwierzenia, bo przez ten rok wydarzyło się tyle, że mam wrażenie, że bloguję od zawsze;) Większość podsumowań na blogach była na koniec roku, ale ja właśnie dziś mam okazję, by krótko podsumować miniony rok. Przede wszystkim czas ten minął mi na poznawaniu nowych technik, stylów i form scrapowania i choć nadal się uczę i dużo jeszcze przede mną, przestałam się bać tworzenia, zaczęłam eksperymentować z mediami, szukać własnego stylu i swojego miejsca w niezwykle zdolnej grupie polskich scraperek.

W minionym roku byłam na czterech zlotach i uczestniczyłam w warsztatach Finn (dziękuję Finn za inspiracje, to Twoje prace jako pierwsze zaszczepiły we mnie miłość do mediowania i śmieciowania;))
 Sama też poprowadziłam już kilka warsztatów, które były wspaniałym przeżyciem i nie ukrywam, że pokochałam to co robię tak bardzo, że chciałabym, by to trwało bez końca. Chcę nadal rozwijać swoją pasję i zarażać nią innych.

Właściwie codziennie scrapuję (poza oczywiście nieprzewidzianymi sytuacjami i wakacjami). Moje prace powstają w małym kąciku scrapowym, w którym po roku już się praktycznie nie mieszczę i marzę o własnym scraproomie. A jak tworzę? Sponanicznie :)  Moja metoda to po prostu usiąść i zacząć coś robić, wtedy pomysły same przychodzą. Czasami też zamykam oczy i myślę, jak np. sprostać danemu wyzwaniu. Nadal uwielbiam wyzwania:)

Nie mogę  nie wspomnieć, że poznałam mnóstwo wspaniałych kreatywnych osób (cześć z nich osobiście),  to przede wszystkim dziewczyny z zespołu Kreatywnego ZakątkaScrapujących Polek i Kwiatu Dolnośląskiego, ale z chęcią odwiedzam też blogi innych osób - nie sposób mi wszystkich wymienić - widać je na pasku bocznym mojego bloga:) 

A teraz czas na podziękowania:
Red Star - za profesjonalizm, za szansę, za wiarę we mnie i przyjęcie w szeregi DT KZ  :*
Pasja Kati - za ciepło, cudowną twórczość i przyjaźń,
Colorinie, Lakunie, Rydii - za wspaniałą współpracę, szczere rozmowy i piękne inspiracje,
Boei, Matilde, Bellaidei za piękne prace i sympatyczne, ciepłe relacje,
Karoli Witczak i Tusi za zaproszenie w szeregi SP oraz za nieustające cudowne inspiracje,
Zespołowi SP za ciepłe przyjęcie i wspaniałą atmosferę,
Krulikowi z KD - za miłe przyjęcie i za ogarnianie tego naszego bałaganu,
wszystkim, których blogi odwiedzam, za okazaną sympatię i wspaniałe prace, 
a na koniec, najważniejsze -  ogromne podziękowania przesyłam odwiedzającym mojego bloga
i pozostawiającym przemiłe komentarze - bez Was ten blog nie byłby taki sam.

Na nadchodzący rok - życzyć sobie mogę tylko, by zdrowie i inne okoliczności pozwoliły mi nadal tworzyć, prowadzić bloga i zachęcać Was do rozwijania swoich pasji.

Po tym przydługim wstępie, zapraszam na niespodziankę:)
Takiej okazji nie można przecież nie uczcić:)

Ogłaszam więc
CANDY URODZINOWE!!!


Na razie wygrana jest niespodzianką, ale przez cały miesiąc, będę w swoich postach powoli odkrywać co znajdzie się w głównej paczce i dorzucać do niej różne rzeczy:) Na pewno będą to materiały scrapowe, a także moje prace. Będą też dwie dodatkowe nagrody, szczegóły poniżej.
Zaglądajcie więc, bo warto:)

Zapisy potrwają przez miesiąc tj. do 9.02.2012 do godz.23.59.

Zasady:

1. Zamieść link pod tą notką używając narzędzia inlinkz 
(nie wystarczy wpisanie komentarza, choć je uwielbiam i pięknie za nie dziękuję :)

2. Umieść na swojej stronie w pasku bocznym podlinkowany do tego posta banerek (zdjęcie). 

3. Aby zwiększyć szansę na wygraną zostań obserwatorem mojego bloga - 
 możesz wygrać niespodziankę w dodatkowym losowaniu. Jeśli już jesteś obserwatorem, nie musisz nic robić i tak weźmiesz udział w losowaniu:)
4. Dodatkowe losowanie nagrody-niespodzianki odbędzie się również spośród 10-tki najczęściej komentujących osób (aktualna 10-tka zawsze na pasku bocznym), jako podziękowanie za wkład w tworzenie tego bloga.
5.  Adres do przesyłki tylko na terenie Polski.
6. Wyniki losowania ogłoszę na moim blogu 10.02.2012.

Życzę miłej zabawy i szczęścia w losowaniu :*:*:*



A skoro jesteśmy w temacie candy to przy okazji zapraszam na Candy na blogu Kwiatu Dolnośląskiego:


83 komentarze:

  1. Będę pierwsza, no trudno. Aż wierzyć się nie chce, że dopiero rok scrapujesz :) Bardzo lubię tu zaglądać, bo to niezwykle inspirujące. Życzę nieustającej weny... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaka przemowa :)
    Czuję się jak na rozdaniu Oskarów hehe.

    A tak poważnie to dla mnie to też nie do uwierzenia, że scrapujesz tylko rok... przecież jesteś perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedtem pod wielkim wrażeniem Twoich prac
    Chętnie tu zaglądam, choć nie zawsze zostawiam komentarz

    Życze Ci wiele zapału i weny twórczej

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ogromnie cieszę się że jesteś! :-)
    Poznałam Cię nie cały rok temu poprzez aferę z zaginionym scrapem na zlocie w Warszawie, trafiłam tu i... wsiąkłam. I tak trwam za każdym razem w zachwycie nad każdą kolejną Twoją pracą - uwielbiam Twój styl i to, że zawsze jak tu wejdę wsiąkam na długo, ponieważ w każdej pracy jest tyle detali do obejrzenia, że nie potrafię się od nich oderwać :-). Dziękuję, że dzielisz się tym z nami i życzę kolejnych wspaniałych scrapowych lat! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja z przyjemnością się na Twoje cukieraski zapisuję:)
    Twój blog obserwuję od dawna, może nie zawsze komentuję ale podglądam każdy nowo napisany przez Ciebie post...
    Uwielbiam Twoje prace, obok Brises, Betik, Jaśminowasi, Zielonookiej, Karoli Witczak, Finn i pewnie kogoś w tym momencie pominęłam (tak wiele jest uzdolnionych scrapujących Polek) Twój talent również mnie fascynuje i niejedmnokrotnie inspiruje za co bardzo Ci dziękuję... pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dopiero rok, a ja mam wrażenie, że znamy się wieki.
    Aiduś, zawsze cieplutko wspominam nasze pierwsze spotkanie, które pozwoliło mi poznać Cię osobiście.
    Masz niepowtarzalny styl.Uwielbiam Twoje prace, które za każdym razem powalają mnie na kolana.

    Gratuluję tylu osiągnięć. Cieszę się, że udało Ci się tyle osiągnąć w tak krótkim czasie. Wiem, że to co wychodzi spod Twoich zdolnych rączek jest przepełnione miłością i pasją.
    Trzymaj tak dalej i nigdy się nie zmieniaj.
    Dziękuję za przyjażń :*

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratulacje moja droga :) Bardzo się cieszę, że mamy tę sposobność, by czasem się widywać i że mogę oglądać Twoje prace na żywo. No i nie mogę się doczekać niedzieli ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Noi ja staję w kolejce do candy:D Ale przede wszystkim gratuluję skończenia roczku:] I tych wszystkich prac, życzę Ci również abyś w krótkim czasie doczekała się swojego scraproomu:] Jestem już obserwatorem, zazwyczaj cichym, ale wiedz że zaglądam tu z ogromną przyjemnością:] Pozdrawiam i życzę duużo weny i duużo czasu na scrapowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rok?!Niesamowite!Tworzysz prace jak zaawansowana scraperka a nie jak uroczy maluszek:).
    Nie sposób nie polubic i Ciebie, i Twoich prac.
    Życzę wielu sukcesów w 2012!
    Sobie przy tej okazji życzę...zaproszenia do Twojego nowego scraproomu:)
    Buziaki!

    ps. też posiadam właściwy adres ha ha

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejnego niesamowitego roku Ci życze :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, to ja się zapiszę! Wszystkiego najlepszego z okazji okrągłej rocznicy blogowania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego zyczęi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczka ;)) życzę kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnego inspirującego i kreatywnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja sie zapisuje! uwielbiam niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję:) w candy biorę udział, a jakże:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów. Zasługujesz na nie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę kolejnych udanych inspiracji, wygranych w Candy, wygranych w wyzwaniach a przede wszystkim jak najwięcej obserwatorów, którzy zainspirowani Twoją twórczością rozwiną swoje pasje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy i życzę wielu inspiracji!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dalszego pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. aż się zaczerwieniłam.... dziękuję za miłe słowa :) i to ja się cieszę, że do nas dołączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no nie mogło mnie tu zabraknąć :)

    Już rok! Wow ależ to zleciało! A tyle się u ciebie wydarzyło i to tak pozytywnego :)

    A ja ci kochana dziękuję za to że mogę się od ciebie uczyć, jesteś niesamowicie przesympatyczną osóbką :) Dziękuję Ci za mase inspiracji i za zarażenie mnie wirusem mediowym :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Dobrze, że jesteś, bo jesteś wspaniałą, kreatywną i ciepłą kobitką! I cieszę się, że znam cię osobiście i mogę na żywo oglądać Twoje piękne prace. Oby więcej takich wspaniałych lat :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wszystkich sukcesów, a było ich naprawdę sporo :) Życzę powodzenia w dalszej scrapowej karierze. Uwielbiam Twój styl, Twoje prace. Dla mnie to prawdziwy zaszczyt!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i życzę jeszcze większej ilości tak wspaniałych prac. Właściwie to nie wiem, czy do nie są życzenia dla mnie, bo wtedy mogłabym jeszcze więcej cudów oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejnych wspaniałych, twórczych lat!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje z okazji rocznicy i oby wiele takich jeszcze przed Tobą było:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego naj z okazji Roczku!
    Piękne prace tworzysz!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie Ci gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych sukcesów:) Tworzysz przepiękne prace, które zapadają w pamięć:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję Roczku i urodzinowe życzonka składam :)
    Marzeń spełnienia, wspaniałych inspiracji oraz nieustającej twórczej weny życzę !:)
    Z miłą chęcią po cukierasy się ustawiam !!!
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy! Tak wiele się u Ciebie dzieje, że aż trudno uwierzyć, że to dopiero rok!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się trzynastego w piątek mimo że mówi się że jest to dzień pechowy. Nie wierzę w przesądy ale dziś podczas pracy nad sutaszowymi kolczykami pękło mi oczko w igle do koralików, a w sklepie nie dojechało zamówienie które miało być...i na przekór wszystkiem co dziś złe zapisuję się na candy z cichą nadzieją na wygraną.

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę Tobie, ale także sobie kolejnych twórczych m-cy, lat...Tobie bo pewnie kochasz to co robisz, sobie bo uwielbiam oglądać te piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję urodzin bloga :) I zapisuję się na candy :) Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje urodzin bloga i bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po kawałek torta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuluje i kolejnego tak dobrego roku ci zycze!
    Dziekuje ze moglam 'goscic' twoja tworczosc u siebie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję!!! Dodaję do ulubionych, bo świetne prace tworzysz i na pewno będę Twój blog często odwiedzać!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję rocznicy! Wszystkiego najlepszego:-) Kolejnych twórczych lat:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego! Weny weny weny i kolejnego cudownego roku!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję urodzin bloga i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego naj naj naj :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. No proszę.. chwilę mnie nie było, a tu wysyp cukierasów!! Oczywiście staję w kolejce, bo ostatni zestaw grungowy... no miodzio po prostu !
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też w kolejeczkę się ustawiam Twoje cudeńka popodziwiam na candy tu przybiegłam by za niespodzianką się pouganiać .Cudnie dopieszczone wiatrem osuszone chętnie przygarnę by serce pocieszać urokiem tworu Twojego .Na candy ręcznikowe serdecznie zapraszam na www.haftkomputerowy.blogspot.com , a jeszcze info gdzie trzeba zostawie i linka z postem znajomi podziwiać też bedą......Pozdrawiam gorąco haftomarta
    ps.ups ale sie rozpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. gratulacje i wszystkie dobrego:)))) bardzo się cieszę, że jesteś wśród nas:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Urodzinki to poważna sprawa- gratuluję i życzę burzliwego rozwoju twórczego. Oczywiście staję w ogonku i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje. Zapisałam się na candy, ale bardzo chciałam podziękować Tobie. Uwielbiam Twoją pozytywną energię. Może uda mi się kiedyś poznać Cię na jakimś zlocie :P Jesteś niesamowita!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ogromnie gratuluję rocznicy :) i Życzę Ci wiele pasji do tego co robisz :) (Banerek jest u mnie w zakładce konkursy :))

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystkiego najlepszego na kolejny rok!
    scrapfantazje.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja staję w kolejce:) uwielbiam niespodzianki, może mi się poszczęści:)
    Przy okazji zapraszam do siebie, i chciałam o coś zapytać - jak dodać na bloga to "inlinkiz"? Pytam, ponieważ sama chciałabym tego użyć przy moim kolejnym candy:) z góry bardzo dziękuję za pomoc.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fioolcia rejestrujesz się na stronie Inlinkz, podajesz dane i kopiujesz wygenerowany kod (wstawiasz na bloga nowy gadżet html i tam wklejasz ten kod) :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aido gratuluję rocznicy:)życzę Ci wytrwałości w blogowaniu i kolejnych sukcesów scrapowych:)wzruszył mnie Twój post:*

    OdpowiedzUsuń
  53. Rok, a ja dopiero teraz postanowiłam coś napisać. Tworzysz piękne prace i mam nadzieję, że kiedyś, kiedyś choć częściowo będę tworzyć tak fajne rzeczy :) pozdrawiam i życzę kolejnego 'blogującego' roku :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluje roku, wpisuję sie do miłej zabawy oraz zapraszam na słodkości do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo chętnie się zapisuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję i zapisuję się
    przy okazji obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam niespodziankowe candy, więc szybko staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  58. Dopisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. no i ja także :)buźka!

    OdpowiedzUsuń
  60. Z wielką chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też się ustawiam w kolejce.Wpisalam sie powyzej ale nie wiem czy to wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję roczku i życzę następnych lat blogowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję roczku i z wielką ochotą zapisuję się na Candy:-))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  65. Dopisałam się z przyjemnością a w rewanżu zapraszam Cię na moje candy z notesem i zakładką w roli głównej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluje pierwszych urodzin:) I oczywiście z przyjemnością zapisuję się na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  67. P.S. Oczywiście podlinkowany banerek jest:)

    OdpowiedzUsuń
  68. swietny blog zapisuje sie i obserwuje ;):* bede czesto zagladala :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję rocznicy i życzę wielu inspiracji na kolejne lata. Zapraszam również do mnie na rocznicowe Candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/2012/01/uwaga-uwaga-ogaszam-candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Wskakuj do kolejki i zostaje na dużej wśród obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  71. jak to możliwe że przegapilabym Twoje candy?
    również się cieszę, że sie mogłyśmy poznać. dalszych sukcesów życzę, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  72. to i ja tu postoję ;) gratuluję roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też sie ustawiam w kolejce. Życzę następnych 100 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. u mnie jeszcze daleko do roku ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  75. Trafiłam przypadkiem... ale tak mi się spodobało że zostaję na dłużej. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu Takich okazji do świętowania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. witam ja równiez sie zapisuje ... mam nadzieje ze rok równie szybko mi zleci tak jak tobie pozdrawiam
    http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Z chęcią wezmę udział, lubię niespodzianki :)
    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratulacje :) Staję w kolejce po niespodziankę i obserwuję :)
    http://real-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam i ja:]. Jestem w tym miejscu gdzie TY- rok temu, dokładnie:].Nie chcę się powtarzać:] ale zaglądać będę i tu-na pewno:]Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Moja Droga, wszystkiego najlepszego z okazji okrągłej pierwszej rocznicy :* życzę Ci, aby nigdy nie zabrakło Ci czasu i motywacji do twórczej ekspresji :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  82. A co tam! Tez się dopiszę. Obserwować oczywiście obserwuje, od dawna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...