1.03.2012

Wielkanocnie już :)

Dziś na portalu Scrapujące Polki rusza kolejne moje wyzwanie AA/MM#21, w którym proponuję wykorzystanie zapałek/patyczków zapałczanych, oczywiście w doborowym towarzystwie min. 3 mediów:)

Powoli rozpoczynam sezon kartkowo-świąteczny, tak więc z patyczków zapałczanych stworzyłam koszyk Wielkanocny. Pomalowałam je medium perłowym, dodałam kropki Perlen Penem oraz odrobinę mgiełki, kleju brokatowego i tuszu kredowego.



Zapraszam do zabawy:)

A pozostając w klimacie Wielkanocnym wrzucam w końcu moje karteczki. To seria, która powstała na pięknej kolekcji "One moment in time" The Scrap Cake. Świetnie się z nią pracuje, choć ja chyba trochę nietypowo ją wykorzystałam :) Trochę tez nietypowe są kolory moich kartek Wielkanocnych, zwykle dominują w tym sezonie żółty i zielony, a te są w delikatnych turkusach i brązach, ale mi podoba się ich kolorystyka. Jestem ciekawa co sądzicie o takiej wersji Wielkanocy:)








Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze zapraszam do udziału w zapałczanym wyzwaniu:)


15 komentarzy:

  1. Świetne kartki :) takie inne..

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalne, mi bardzo się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie kolorystyka, oczywiście design i wykonanie też!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Druga , właściwie trzecia dla mnie najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Najbardziej to mi się spodobała ta z zajaczkami i ta zaraz pod nimi!

    OdpowiedzUsuń
  6. o ta z brązowymi jajkami...no w sumie kurcze to każda :D Ciężko wybrać tą naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczek z zapałek - bardzo oryginalny pomysł :)A i kartki świąteczne przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że te papiery w praniu są jeszcze ładniejsze niż w opakowaniu ;) Śliczne kartki, nietypowe ale to działa im na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalny pomysł wyzwania, Twoja interpretacja bardzo mi się podoba :) A kartki są piękne, wyjątkowe ...
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kartki ,bardzo oryginalnie i nie "słodkie" .
    Najbardziej przypadały mi do gustu te z papierów TSC ,a zajączki skradły moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  11. Superasne!!!
    Chyba zgapie od Ciebie ta ostatnia, bo pomysl super :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo:) Będzie mi miło jak wspomnisz o źródle inspiracji przy publikacji swojej pracy :)

      Usuń
  12. Widze ze juz swiatecznie zaczyna sie robic. Znowu swieta mnie zaskocza ze przyszly heheh

    OdpowiedzUsuń
  13. baaardzo fajne.. te kolory zdecydowanie dodają im uroku. Lubię takie "inności" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...