5.09.2014

Art
with Flying Unicorn KOM

Today I want to share another piece, totally my favorite style (well you can call it freestyle;) and absolutely about me. I feel quite attached to this piece already I don't know why;) This is altered wooden palette from Flying Unicorn September kit. 
So let's make art, let's be free and create.

Dzisiaj mam do zaprezentowania moją kolejną pracę, absolutnie w moim ulubionym stylu (hmmm to raczej freestyle;)) i całkowicie o mnie. 
Już zdążyłam się przywiązać do tej pracy emocjonalnie, jakoś tak mam czasami:) 
To jest alterowana drewniana paleta do farb, która była dołączona wraz z pędzlami do kitu Flying Unicorn. Uwolnijmy myśli i po prostu twórzmy:) 


I used some 13 arts gesso, modeling paste, watercolors from the kit and some Ayeeda mists.
My hair are made from black thread;) I was fun to create this piece.




Więcej informacji o kicie znajdziecie TUTAJ

More information about the KOM you can find HERE:



xoxo




9 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...