28.09.2017

Mixed media canvas

Hello, today I want to show you my biggest project so far. I have been creating this canvas for few weeks in the evenings, as there are many layers  and they needed to be dry. This is a very big canvas 195x114 cm, but  actually I really liked to work on such a big surface. This artwork was created especially for my friend's living room, in colors she asked:)
It was very hard to photograph such a big canvas, especially that light is not very good at this of the year, that is why I am showing more close-ups. Believe me it looks much better in real life ;)

Dzisiaj chciałbym pokazać Wam pracę, nad którą pracowałam od kilku tygodni wieczorami. Warstwa po warstwie musiała dobrze wyschnąć. To największy mój projekt, jaki dotychczas udało mi się wykonać - 195x114 cm. Szczerze mówiąc praca na tak dużej powierzchni sprawiła mi niezła frajdę. 
Płótno powstało dla mojej przyjaciółki, w kolorach wybranych przez nią i już wisi u niej w salonie:)









And one photo made in the evening, just to show you how big it is:)


To create this project I used some fabric hardener and 13 arts gel medium, plus some 13 arts acrylic paints and Ayeeda mists. I added microbeads in different sizes.

Do wykonania pracy użyłam głownie gel medium, farb akrylowych i mgiełek 13 arts oraz mikrokulkek rożnej wielkości, a także utwardzacza do tkanin.

xoxo 

Ayeeda


6 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...